Vistas de página en total

miércoles, 10 de abril de 2013

Montserrat Skyrace. A poc a poc i bona lletra.


Bones tardes amics meus tots! Us mole la foto de sobre? a mi m'encanta! Es d'alt de tot de la montanya de Montserrat,  a St Jeroni.
Aquest es pot dir que ere l'atractiu d'aquesta cursa, una mitja marato que va desde Monistrol fins a d'alt de St Jeroni i baixar per un altre costat fins a tornar a Monistrol, en total mes de 1200m de desnivell.

Diumenge al mati, em trobo amb Xavi Pubill a Monistrol per retirar el pitrall i comentar la jugada una mica. He sortit unes 5 vegades mes despres del xasco del Congost, i li explico que sere tota una incognita, que l'idea es sortir molt tranquil i acabar la cursa sense patir cap entrevanc.


A les 9 es dona la sortida, volteta pel poble i enfilem cap amunt! bueno, xino xano perque el sender es estret i hi ha una cua llarga de gent parada. El dia es molt bo per correr, li sobre vent pero cap problema.
Arribo al primer control, tinc al Xavi per davan i ara toca la pujada forta, haver com anira.

Arribo fins a una especie de barranc i sorpresa! tots parats al km 8.







Aixeco el cap i veig al Xavi una mica mes amunt. Grans desnivells, pasos tecnics, cadenes, pedres que cauen, patinassos... no exageraven al dir que s'havia de vigilar molt per no patir accidents.
Un cop a d'alt, penso amb lo que disfrutaria pujan aixo sense gent, grimpan per aqui i amb el cor apun d'explotar...


Ja a d'alt, haven perdut molt temps a la pujada per la gent, m'ho prenc encara amb mes calma i disfruto de les vistes que m'ofereix aquesta montanya magica. Els pirineus, el pre pirineu, la part de costa de Barcelona, Girona, tarragona, vamos tota Catalunya! Precios!

I clar toca baixar,


Ja  que la pujada ha sigut mes lenta del previst i crec que vaig prou be, pujo tres marxes per la baixada fins plantarme darrera del Xavi, baixem be a ritme sense parar, fins que la panxa em comença a parlar d'aquella manera que odio tant. He de pararme per lo mateix de sempre. (crec que demanare una subvencio a la Generalitat perque estic reforestant molts boscos, quin fart de plantar pins que porto aquest any!).

Passades les 12:30 arribo a Monistrol, content per haver acabat, pero aixi no es poden fer les coses, tinc hora pel digestoleg, fins al moment seguirem fen cosetes i no pararme.

PD: Pel cronista del Atletic Santa Fe, avui no us podeu queixar! nomes he tardat tres dies en escriure la cronica!!!  jeje



1 comentario:

  1. Quina mala cara que em poses en la tercera foto. Què vas fer una nocturna el divendres? jejeje

    ResponderEliminar